niedziela, 1 września 2013

Neon skirt

Hej !

Tak jak obiecałam ostatni letni post chyba, że pogoda sprawi nam miłą niespodziankę.
Dziś neonowa spódniczka w roli głównej. Jej kolor jest niesamowity i ciężko go uchwycić na zdjęciach jest to czerwono-pomarańczowy neon. Dobrałam do niej bluzeczkę z ozdobami, botki z Zary oraz kopertówkę. Na pewno świetnie wyglądałaby z gorsetem i czółenkami ale to połączenie jest dość oklepane i chciałam pokazać wam coś innego. Przepraszam z góry też za scenerię ale u mnie w okolicy nic lepszego nie ma, a nie miałam czasu pojechać na starówkę.
Mam nadzieję, że wam się spodoba. :)
Buziaki Lena. ;*













10 komentarzy:

  1. Magda wyglądasz zniewalająco :) Neonowa spódniczka jest rewelacyjna! Trudno oderwać od Ciebie wzrok. PS. Nie chowaj letnich ubrań na dno szafy, podobno upały mają jeszcze do nas zawitać w drugiej części tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na fotkach wydajesz się wysoka. Zdradzisz ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem wysoka mam 1,64 lecz mam dość długie nogi jak na swój wzrost. :)

      Usuń
  3. hej :)
    zostałaś nominowana do "Liebster Blog Award"

    szczegóły na moim blogu

    www.szafa-z-ciuchami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! A ta kokardka we włosach jest urocza:)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) cudowna spódniczka!

    Serdecznie zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz obserwuję i zapraszam do mnie http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w obserwację za obserwację, komentarze na siłę itp. Jeżeli mój blog Ci się spodobał będzie mi miło jeżeli zaobserwujesz i jeżeli twój blog mi się spodoba również to zrobię ale nic na siłę. Odwiedzam bloga każdej osoby która zostawi komentarz i jeżeli znajdę coś ciekawego dla siebie również zostawię po sobie ślad. :) Nie krępuj się napisać o czymś co Ci się nie podoba ale zrób to kulturalnie. Każde zdanie się dla mnie liczy nawet tych osób które chcą pozostać anonimowe.
Pozdrawiam Lena ;*

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.