sobota, 31 sierpnia 2013

#8

Cześć !

Dziś troszkę inny post a mianowicie przegląd kolekcji jesień/zima :) Wczoraj chodziłam sobie po sklepach i wpadłam na taki pomysł. Dziś będą to ubranka tylko z 2 sieciówek czyli Zara i H&M.
Na pewno dużo osób zastanawia się nad płaszczem czy butami na zbliżające się chłodne dni i mam nadzieje, że trochę pomogę :) Nazwy zostają zachowane takie jakie widnieją przy ubrankach na stronie internetowej żeby łatwiej było je znaleźć.
Zaczynam od mojego ulubionego sklepu czyli ZARA.

1. Kurtka z kontrastową klapą cena 399 zł.
Jak dla mnie idealna chociaż myślałam bardziej o czarnym płaszczyku no ale zobaczymy jestem też ciekawa jak wygląda na żywo.



2. Długa kurtka z kołnierzykiem z łączonych materiałów cena 399 zł.
Jeżeli jest ciepła to na pewno będę ją chciała ;D Nie posiadam ani szarej kurteczki ani płaszczyka.


3. Krótka kurtka dwurzędowa cena 469 zł.
 Podoba mi się bardzo ale krótkich kurteczek mam dość sporo poza tym za taką cenę można znaleźć już na prawdę fajny ciepły płaszcz. Wstawiam ją tutaj ponieważ gdy nadejdzie ten piękny czas przecen to może wtedy ją upoluję za dość korzystną cenę ;) ( w tym roku na letniej wyprzedaży udało mi się dorwać w zarze piękną kremową kurteczkę ze skórzanymi rękawami przecenioną z 300 zł na 100 zł )


4. Prosty płaszcz z rękawkami ze strukturalnego materiału cena 369 zł.
 Też dość ciekawe rozwiązanie. Fajny prosty, oversizowy płaszcz.


5. Skórzane botki z suwakiem cena 469 zł.
 Fajne buciki i na pewno poczekam aż będą przecenione :)


6. Skórzana kopertówka z klapami cena 329 zł.
Boski kolorek <3 Bardzo przypadła mi do gustu i bardzo bym ją chciała :)



To by było na tyle te rzeczy najbardziej zwróciły moją uwagę chociaż to dopiero początek i mnóstwo nowych rzeczy jeszcze się pojawi. Teraz ciuszki z H&M.

1. Płaszcz w stylu motocyklowym cena 199 zł.
 Są dwie wersję kolorystyczne i obie mi się bardzo podobają cena jest przystępna i myślę ,że go zakupię tylko jeszcze nie wiem w jakim kolorku może mi doradzicie? :> Jedyna rzecz która mi w nim przeszkadza to srebrne wykończenia.




2. Niskie botki cena 199 zł.
 Ciekawa jestem jak prezentują się na żywo :) Widział ktoś ?


3. Torba na ramię cena 129 zł.
 Nie widziałam jeszcze na żywo bo u mnie oczywiście wszystko przychodzi później ale raczej na 100 % ją kupię. Od dawna szukam dość małej prostej torby i ta idealnie pasuje :)



4. Torebka cena 129 zł.
 Kolejna torba z h&m która mnie zaciekawiła i chciałabym już ją zobaczyć na żywo :)

6. Wzorzysta chusta cena 29.90 zł.
 Na koniec śliczna chusta która na pewno do mnie trafi :)

Przypadło wam coś do gustu ? Wolicie rzeczy z Zary czy H&M'u ? Ja osobiście wole Zarę lecz gdy patrzeć pod względem ceny to H&M wygrywa i muszę przyznać, że te rzeczy które wam tu wkleiłam na prawdę mnie zaskoczyły.
Może jutro dodam ostatnią letnią stylizację ze spódniczką co wy na to?
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie bawię się w obserwację za obserwację, komentarze na siłę itp. Jeżeli mój blog Ci się spodobał będzie mi miło jeżeli zaobserwujesz i jeżeli twój blog mi się spodoba również to zrobię ale nic na siłę. Odwiedzam bloga każdej osoby która zostawi komentarz i jeżeli znajdę coś ciekawego dla siebie również zostawię po sobie ślad. :) Nie krępuj się napisać o czymś co Ci się nie podoba ale zrób to kulturalnie. Każde zdanie się dla mnie liczy nawet tych osób które chcą pozostać anonimowe.
Pozdrawiam Lena ;*

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.