wtorek, 6 sierpnia 2013

The new icons..

Cześć kochani :)

Trochę czasu minęło odkąd podjęłam decyzję, że założę bloga. Ostatnio stwierdziłam ,że w końcu się za to zabiorę. Powinnam zrobić to dawno ale nie łatwo przełamać swój wstyd czy strach. Nie będę teraz wypisywać kim jestem czy co robię myślę, że wszystko wyjdzie z czasem. Na moim blogu będziecie mogli znaleźć oczywiście moje stylizacje, inspiracje, ale także motywacje do ćwiczenia i zdrowego odżywienia. Jest to mój pierwszy blog więc na razie wszystkiego będę się uczyć jeżeli macie jakieś rady bądź zastrzeżenia to piszcie śmiało. :) 
Mój zestaw jest dość zwyczajny czyli szorty, koszulka i sportowe buty nic odkrywczego, ale na pewno WYGODNEGO :)
Może istnieją wygodniejsze buty niż air max'y, ale ja się z takimi nie spotkałam. Mam nadzieję, że zestaw wam się spodoba i zapraszam to odwiedzania mojego bloga.









Buty- Nike air max 90
Szorty- Bershka
Koszulka- H&M, DIY  
 Zegarek- Tally weijl

5 komentarzy:

  1. czy szorty są z podwyższonym stanem ?? kiedy je kupilas? stylizacja cala na plus ! bardzo mi sie podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie są z podwyższonym stanem. Kupiłam je 3 tygodnie temu, ale są jeszcze dostępne :)

      Usuń
  2. Bardzo udana stylizacja:)dodaję do obserwowanych:)zapraszam do mnie
    natiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, luźny, sportowy set ;) Czyli zestaw idealny na panujące upały! Gratki za tak świetną stylizację! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie Twój najlepszy outfit :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w obserwację za obserwację, komentarze na siłę itp. Jeżeli mój blog Ci się spodobał będzie mi miło jeżeli zaobserwujesz i jeżeli twój blog mi się spodoba również to zrobię ale nic na siłę. Odwiedzam bloga każdej osoby która zostawi komentarz i jeżeli znajdę coś ciekawego dla siebie również zostawię po sobie ślad. :) Nie krępuj się napisać o czymś co Ci się nie podoba ale zrób to kulturalnie. Każde zdanie się dla mnie liczy nawet tych osób które chcą pozostać anonimowe.
Pozdrawiam Lena ;*

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.