środa, 28 sierpnia 2013

Brooklyn

Hello :)

Jak wam mijają ostatnie dni wakacji kochani ? Ja już niestety powoli czuję jesień :(
Ostatnio trochę byłam wyłączona z życia ale wracam z nową stylizacją. Miałam trochę osobistych problemów i ostatnie dni spędziłam w domu w moim kochanym łóżeczku. Na szczęście wszystko wydaje się wracać do normy.
Stylizacja jak najbardziej na co dzień czyli bluza, szorty i wygodne workery. Uwielbiam połączenie szortów z workerami  a wy ? I tym razem mam dla was więcej zdjęć.
Zapraszam do oglądania :) Buziaki :*















8 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie - szorty na plus !

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ciuszki na ślicznej figurze :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zestawiłaś bluzę z resztą, szkoda że spodenki nie mają bardziej kontrastowego ombre. Ps. cudna talia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny outfit. Wspaniała bluza. A jaka figura :)

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w obserwację za obserwację, komentarze na siłę itp. Jeżeli mój blog Ci się spodobał będzie mi miło jeżeli zaobserwujesz i jeżeli twój blog mi się spodoba również to zrobię ale nic na siłę. Odwiedzam bloga każdej osoby która zostawi komentarz i jeżeli znajdę coś ciekawego dla siebie również zostawię po sobie ślad. :) Nie krępuj się napisać o czymś co Ci się nie podoba ale zrób to kulturalnie. Każde zdanie się dla mnie liczy nawet tych osób które chcą pozostać anonimowe.
Pozdrawiam Lena ;*

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.