piątek, 9 sierpnia 2013

Chic

Cześć :)

Jak minął wam wczorajszy dzień? Też było u was ponad 40 stopni? Ja z domu wyszłam dopiero przed 20 a cały dzień siedziałam przy wiatraku bo nawet nie mogłam otworzyć okna... Z góry przepraszam za jakość zdjęć jak mówiłam z domu wyszłam przed 20 i powoli robiło się już szaro. Stylizacja jest bardziej elegancka czyli koszula, luźniejsze spodenki (a szczerze jest to kombinezon którego góra jest zwinięta ;p), sandałki i kopertówka. Lubie takie zestawy chociaż wiadomo nie są one super wygodne. Z czasem zobaczycie, że mój styl jest zróżnicowany. Kocham kobiece połączenia z obcasami w roli głównej, ale również uwielbiam zestawy bardziej sportowe,luźne takie jak szorty zwykły t-shirt i adidasy.









Koszula- Bershka
Kombinezon (spodenki)- Stradivarius
Sandałki- Zara
Kopertówka- H&M
Okulary- Ray Ban
Łańcuch- Mango

Miłego dnia kochani <3

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw! Sandałki są cudne!!

    http://malvineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się w obserwację za obserwację, komentarze na siłę itp. Jeżeli mój blog Ci się spodobał będzie mi miło jeżeli zaobserwujesz i jeżeli twój blog mi się spodoba również to zrobię ale nic na siłę. Odwiedzam bloga każdej osoby która zostawi komentarz i jeżeli znajdę coś ciekawego dla siebie również zostawię po sobie ślad. :) Nie krępuj się napisać o czymś co Ci się nie podoba ale zrób to kulturalnie. Każde zdanie się dla mnie liczy nawet tych osób które chcą pozostać anonimowe.
Pozdrawiam Lena ;*

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.